Dottern fyller 20 år idag.

Har suttit och gjort ett kort till dottern som fyller 20 år idag.
Hade lite problem med inspirationen så det fick bli efter en skiss som jag känner mig trygg i.

Jag vet att bilden är sned men jag orkar inte korrigera det just nu.
Idag plockade jag fram mina distresser som har stått och dammat ett bra tag nu.
Kul att använde de igen.
Stämplarna kommer från Magnolia. Biljetterna kommer från söta Susanne.
Tack än en gång för att du delar med dig.
Sedan har jag använt mig utav spillpapper som jag hade över.

Än en gång ursäkta det "snea" fotot.

Tack för titten.

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

GRATTIS till dottern på 20-årsdagen.



Vilket fint kort hon får. Härligt upplägg med fina färger. Biljetterna blev kalasfina.



Kram

2008-09-30 @ 21:40:35
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Mia

Hujedamej, så snyggt!! Du får gratta dottern från mig också!



Kram!

2008-10-02 @ 10:09:33
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0