Jag vet att jag skulle lägga in kort!!

Måste ursäkta mig med korten. Tog foto precis för att lägga in här i bloggen, men skakoskärpa och när jag hade blixten så ser det föööör gräsligt ut.
Så ni får vänta tills imorgon.
Har i alla fall fått gjort ett gäng kort och färglagt mycket idag.
Perfekt däg för detta.

Nu när jag sitter här och inte har något speciellt att lägga upp så ska jag svara på lite frågor som jag har fått från Ejris och EvaF.

Vilken mat äter du ofta? Hemmalagad mat. Pasta och ris går åt som smör i solsken.

När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Klart att jag hjälper till att duka av.

Var sitter du helst när du bloggar? I mitt pysselrum där jag har min dator.

Köper du ofta Triss?
Nix.

Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester?
Här måste jag säga Singapore. En helt underbar stad. Rent och fint samt supertrevliga människor.

Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Tv 4 plus och TV3.

Vilket är ditt favorit vin? Har inget speciellt men det måste vara rött annars så kan det vara.
 

Nu ska jag välja ut 4 stycken som jag vill ska svara och sedan utmana dem på deras bloggar. Be dem läsa min, och låta personen som utmanat mig veta när jag svarat på utmaningen. Nu vill jag utmana följande kreativa pysslare:

Joggemia
Erika
Susannesj
Vet inte fler!!!

Vi ses imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0