Nytt DT kort och ett staffetkort

Som rubriken lyder så kommer här ett kort till från staffeten som jag glömt ladda upp.
På denna utmaning fick jag använda 2 stämplar.


Text stämpeln och tomten kommer från Stämpelboden.
Jag har som vanligt målat med copicpennorna och promakers.
Använde lite gamla spillbitar och thickers till rubriken.
Som ni ser så skymtar även en bit punchinella fram.

Sedan kommer här ett DT kort till Motivet som jag gjort.
Gillar denna stämpel massor. Först så tyckte jag att den såg svår ut men den är helt underbar.


Även här har jag målat med copic och promakers. Har gjort lite blänk också för att lyfta stämpeln lite.
Dekorationer är prima blommor och blad. Lite halvpärlor, punchinella och stickers.

Skynda er in på Motivets blogg och få chansen till lite blogg candy.


Vill du vinna dessa stämplar? Länka tillbaka till oss och berätta för andra om vår blogg och bloggodiset, samt posta en kommentar till det här inlägget (se till att det är rätt inlägg) före 24 november för att vara med och tävla.

OBS   OBS   OBS   OBS    OBS!!!!!!
Kommentaren som ni ska lägga är inne på
Motivets blogg och INTE här.

Tack för titten.


Kommentarer
Postat av: Jorunn

Så herlige kort, Monica! Herlige farger og detaljer!



Så artig det julekor stempelet var! Og så nydelig du hadde fargelagt for å få det til å matche mønsterpapiret!



ha en fin søndag!



klem,

Jorunn

2008-11-23 @ 10:22:22
URL: http://jorunnskrede.blogspot.com
Postat av: Erika

Härliga kort, gumma. Älskar dom som sjunger

2008-11-23 @ 11:32:14
Postat av: Cecilia/Fin_Honey

wow vilka underbara kort du gör :)

2008-11-23 @ 14:23:36
URL: http://misspyssel.blogspot.com
Postat av: Heike

Wow, Eva the Cards are so wonderful, so great Details and your coloring is brilliant......



Please, take a look on my Blog, there is something for you :-)))......



Hugs

Heike

2008-11-25 @ 20:38:44
URL: http://kreative-stempelwelt.blogspot.com/
Postat av: Mia

Meen vad duktig du är! Båda korten är fina men det översta är så läckert!



Kram!

2008-11-26 @ 13:29:31
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0