Öresundsbron

Idag så åkte jag iväg till Öresundsbron för att fotografera. Vädret vad inte det bästa lite disigt men med lite Photoshops lekande så blir det ändå något kul.
image538
Lite sepia på en bild som jag annars tyckte var intetsägande. Tycker att bilden blev lite mer intressant så här.

image539
Efter att ha rasat ner från branten så kom jag ner till havet. När jag sedan hade promenerat där nere så hittar jag en trappa!!! Tänk om jag hade tagit den i stället då hade jag sluppit smutsiga byxor.

image540
Denna svan ville inte alls posera för mig utan han/hon stack bara iväg. Ville ju att den skulle simma mot mig och flaxa, men med djur så kan man ju inte begära allt.
En liten ram och skuggeffekt fick det bli på denna.
Imorgon så är jag ledig och då ska jag ut och fotografera utan att ha tidspress vilket är toppen.
Får se om det kan bli något bra imorgon;o)

Tack för titten.
//Monica

Kommentarer
Postat av: Mia

Känn dig utmanad! Kolla i min blogg. =)

Kram!

2008-05-21 @ 13:31:31
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: zizzi

Hej och tack för att du lämnade ett avtryck hos mig!! Visst är det roligt att få reda på vilka som tassar runt på ens blogg!!! Vad mycket fina foton jag hittade här!! Konfirmationskortet var ju helt ljuvligt!
Ha det så bra!! Cissi

2008-05-21 @ 13:35:22
URL: http://www.cissi74.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0