Nytt om vikten

Måste bara säga att det går såååå superbra med både vikt och motion.
Har aldrig varit så motiverad som jag är nu. Det går stadigt neråt och stegen blir fler.
Ni kan följa mina dagar i stegtabellen och se hur det går, jag fyller i varje kväll. Titta även i min vikttabell har gjort den för 4 veckor än så länge men kommer att fylla på efterhand. Jag har ju en hel del kilo som ska bort.

Men jag ser ju att allt mitt promenerande visar sig även på vågen. Det känns så bra.
Nu ska ut och promenera igen, man får passa på nu innan det blir för varmt.

//Monica

Kommentarer
Postat av: Lisbet

Är inte på inspirationsspan och tittar in hos dig för att se vad du har hittat på sedan sist. Det känns som länge sedan jag vart på ?span? men ibland så räcker inte tiden tid. Märker att jag scrappar som en kråka om jag inte är ute och hämtar inspiration från andra. Ha en skön torsdag.

2008-05-08 @ 14:40:53
URL: http://digiscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0