Fotodag.

Idag hade jag satt mig för att vara ute och fotografera. Det var jag också men så många bilder blev det inte.
Var på dotterns match mot Vellinge och fotograferade litegrann. De bilder kan jag inte lägga in här än.
Det var på matchen som jag fick flest bilder idag. Det gick inte så bra i skogen, känner att jag saknar ett objektiv för macro och ett tele. Åhhhh, dyrt det här.
image541
Min hund i trädgården. Ser ni att jag kapat tassarna på honom? Det retar mig som bara den.

image542
En bild på min smutsiga katt, detta blev en ögonblicksbild. Satt och pysslade med kameran och ser att hon gäspar så jag tryckte av och så här blev det. Tycker det blev en rolig bild.

image543
Duvan var vad jag lyckades få till på min fotosesion i skogen idag. De andra bilderna är inte något att visa upp.
Denna blev jag nöjd med.

image544
Här kommer en bild på dottern där hon fångar bollen. Hmmm en civil inne på plan!!
Det blev lite många bollar på plan så hjälp sprang in.
Det var allt för idag.

//Monica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0