Valborg!

Inget valborgs firande för min del då jag jobbat fram till 22.15.
Skulle så gärna velat komma ut för mig själv och fotografera brasan och kanske lite trevligt sällskap också.
Det hade ju inte varit så dumt.
Men men här sliter man som bara den och får väl bänka sig framför TV:n en stund innan sängen kallar.
Känner jag mig själv rätt så somnar jag i soffan innan rumpan ens hunnit landa.


Imorgon ska jag ut och promenera i Torup tänkte jag. Har idag inte kunnat gå min runda (har sträckt vaden) så det får bli en långtur imorgonbitti, tror jag. Ska ju jobba sen igen.

Nu stänger jag datan för idag.

Natti natti.
 Weekend BBQ 


//Monica






Kommentarer
Postat av: Mia

Jag har inte heller sett någon brasa ikväll men det är självförvållat. Prioriterade pysselbordet istället för att frysa. =)

Kram!

2008-04-30 @ 23:19:22
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: MarieG

Jag var en snabb sväng upp till brasan, hade såklart kameran med mig! Men lite trist att gå själv... så blir det ofta numera, barnen går med sina kompisar o min man är helst hemma... fick iallafall några bilder jag blev nöjd med!

Ha det bra!
/MarieG

2008-05-01 @ 08:13:47
Postat av: Klara

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2009-12-23 @ 09:19:38
URL: http://klara.eadas.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0