Några LO som jag gjorde på vår träff.

Nu är det så att jag glömde en LO på träffen så den kan jag inte visa här än.
Men här kommer 2 andra som är klara.

image515
Ser att det är blänk i fotona men det var det bästa jag kunde göra just nu.
Denna har jag gjort efter en skiss som jag fått utav mina lagkamrater ifrån Norge.
Ryggknäckare (diesen) har jag lånat utav Ingela det är Disel.

image516
Lite gamla foton som jag har kvar från vår semester i Bulgarien. Foto på sonen som absolut ville prova detta, saken var den bara att han var för lätt så de kunde inte ställa in spänningen på linorna till honom.
Så med andra ord han for bra mycket högre än vad någon annan gjorde. Iiiihhhhhh!!!

//Tack för titten

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad snygga layouter! Min dotter skulle också absolut upp i en sån där hemsk grej när vi var i Bulgarien....hua!

Kram!

2008-04-22 @ 18:54:42
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0