Lite nya kort nu inför påsken.

Jag vet att det varit länge sedan jag uppdaterade bloggen men jag blir bara så irriterad på den när den inte vill fungera som jag vill.
Så nu ger jag den en chans till!!!
Vi börjar med den söta bugsen från Easer.
104782-40
Här har jag lekt med mitt nya alfabet till Revolution (Beauty Queen) bara älskar det alfabetet.
Vad man inte kan se här på kortet är att jag lagt 3D lack på G och P.
Färglagt med distress och Twinklings.

Här kommer nästa kort som blivit till. Rättare sagt 2 kort.
Glad p?sk104782-41
Textstämpel från Magnolia och "kyllingarna" från Forma hantverk. Som alltid så kan jag inte få rätt på min inställning på scannern. Den scannar alltid så ljust. Har funderat på att börja fotografera min kort och LO istället.

Kommentarer
Postat av: Mia

Oj, vilka härliga kort du gör Monica!! Jag har inte haft din blogg uppdaterad så jag har missat mycket! Ska bli ändring på detta!
Kram Mia

2007-03-23 @ 20:55:06
URL: http://joggemia.blogg.se
Postat av: Akselveronica

Hello admin, nice site you have!

2008-10-13 @ 10:21:42
URL: http://akselveronica.20six.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0