Julkorts tävlingen avgjord.

Nu kan jag lägga upp de sista julkorten för i år (tror jag).
Dessa korten var jag med i tävling inne på Stämpelsnack.

Kort i guld och silver. Denna vara svår, det är inte lätt att få fram silverfärgen.
image430
Även ramen runt bilden är i silver och detta ser man inte så bra.
Stämpel från Hänglar. Färglagt med MCP metoden.

Bidraget till ett kort i all sin enkelhet kommer här.
image431
Stämpel från Whippersnaper, färglagd med promaker pennorna.

Julkort i udda färg, denna vann jag med. Superglad blev jag!!!
image432
Stämpel från Penny black, färglagt med MCP och glitterlim. God jul är utstansat med Snowday.

Sist men inte minst så kommer mitt traditionella julkort.
image433
Stämpel Reprint och magnolia, färglagt med MCP tekniken.

Detta var årens sista julkort. Nu ska det scrappas och göras lite grattiskort.
Föresten så kommer här ett kort som jag gjort med Easers stämplar.
image434
Färglagt med promaker pennor och chalk för att få fram en "smutsig" look.

Tack för titten.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej!

Grattis till vinsten, dom är jättefina allihopa!

Kul att få göra lite andra kort nu efter julkortsproduktionen :-)

Jag håller på att "altra" lite som jag (vi) ska ge "H"s fröknar på dagis :-)

Ha det bäst!

Kram Ingela

2007-12-17 @ 23:56:06
URL: http://scrappeliscrap.blogg.se
Postat av: sari

oj så många härliga kort!!!

2007-12-18 @ 01:09:50
URL: http://sari-sariscards.blogspot.com
Postat av: Mia

DU ÄR GRYMT DUKTIG! Så fina kort du gör! Min favorit blev det "enkla" kortet......så härligt!

Vill och passa på att säga TACK för det underbara julkortet som kom med posten idag!! Så glad!

Kram Mia

2007-12-18 @ 15:47:47
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Jennie (Deleelsia)

Wow vilka läckra kort du gör!
Inser att jag nog med måste köpa lite promakerpennor...jag som kunnat stå i mot så länge...

Kram.

2007-12-19 @ 21:14:17
URL: http://deleelsias.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0