1 advent.

Äntligen har jag då fått gjort den stora julstädningen klar. Fönster putsade, nya gardiner, blommor ansade, ljusstakar upp m.m.
Phhuu!!
Första ljuset är tänt och det är så mysigt att sitta och läsa tidningen och dricka kaffe i lugn och ro.
I dag ska jag bosätta mig i pysselhörnan och bara njuta.

Jag kan visa upp lite kort från staffeten så länge.
Här kommer min grandekoration som vann (delad förstaplats med 2 andra bidrag)
image419
Kravet var minst 2 stämplade motiv.

Här kommer mitt bidrag som var ovalt till staffeten.
image420
Detta kort skriver man på baksidan. Jag valde att göra det så för att få till en snygg oval utan en rak kant.
Färglagt med promaker pennor.
Motiv från Magnolia.

Nu är tävlingen slut röstningen är dock inte klar än. Det känns lite vemodigt kan jag säga för man har varit fullt sysselsatt med detta hela november månad.
Mycket kul och givande har det varit. Fler staffeter tack!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken härlig grandekoration! Har du någon mall och beskrivning man skulle kunna få? ;) Det ovala kortet är ljuvligt!!

Kram Mia

2007-12-02 @ 13:51:49
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Ingela

Åhhh vilken snygg julgransdekoration! Grattis till vinsten :-)
Jättefint kort också, kul att se lite annorlunda form än dom traditonella korten som är fyrkantiga och rektangulära.
Julstäda...guuud va du är duktig, pyssla nu lugnt!

Kram Ingela

2007-12-02 @ 16:46:22
URL: http://scrappeliscrap.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Jag förstår att du kom på placering med den dekorationen, kanonfin.
Kortet var urläckert.
Kram

2007-12-02 @ 20:58:52
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Erika

Grattis gumman till priset! jättesnyggt julgranspynt, diggar den söta tomten.

2007-12-03 @ 07:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0