Kalender

Igår satt jag i 4 timmar och scrappade en kalender till min son. Detta eftersom jag ska få honom till att göra de saker jag ber honom om. Tanken är att jag ska sätt en lapp för varje dag vad hans sysslor ska vara för att förtjäna veckopengen.
Därför har jag för varje dag satt en "klädnypa"(det är det ju nu inte, men jag vet inte vad den heter).
Jag har inspirerats utav Maries kalender.
image344
Jag har användt bazzillpapper.
Rev minialbum, swirl, blomman.
QK daisy, Accents, fotboll, boken.
Alfabet REV Beauty Queen och Paige.
Band, STORA öljetter, Clips.
CHALK , svart och vit penna.
 

Ps Helena det blev inte någon doodling. :o)

Tack för titten.

Kommentarer
Postat av: Mia

Wow, vilken läcker kalender! Vilken smart idé också! Liftvarning.......
Kram Mia

2007-08-19 @ 13:12:41
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0