Jag har blivit "taggad".

image341

Jag har blivit "taggad" utav min pysselkompis Annica.
Tänk vilken ära, tack för "taggningen" nu ska jag då skicka den vidare till 4 personer.
Det kan jag säga blir inte lätt då de flest redan är tagna.

Här kommer i alla fall de  jag valt som absolut också måste vara med.

MarieG - Mycket duktig scrappare som ingår i mitt designteam. Titta in i hennes blogg och bli inspirerade för det blir jag.

"Misan" - Ytterligare en utav mitt designteam i shoppen. Säger bara att ni måste även se hennes blogg, jätteduktig scrappare som jag hämtar inspiration ifrån.

Lotta - Duktig scrappare och en pysselkompis som har så söta LO:s med sin "gulliga" lilla son.

"Pysselgumman" - Det var när jag såg hennes layouter som jag verkligen insåg att jag var fast i denna underbara hobby. Säger någon Basic grey så är det henne jag tänker på. Tack för all inspiration du har gett mig genom mina år som scrappare.

Ni är fantastiska tjejer!!!

Kramar till er!
Monica


Kommentarer
Postat av: Theresa

Men ååååååååååh, tack själv snälla du för de söta orden! Jag ska ta och kika runt lite mer på din fina sida. Kram från Theresa

2007-08-13 @ 23:11:16
URL: http://www.pysselgumman.se
Postat av: Timadina

Interesting site. Worth the visit!

2009-04-14 @ 11:07:31
URL: http://timadina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0