Torup!

Har idag varit ute i Torup och promenerat med en vän. Vad tror ni att jag glömmer?? Kameran givetvis. Alltid är det så, men jag hade en trevlig dag i alla fall och fick tittat lite på min väns kamera. Snacka om att jag blev avis när jag ser att han har ett Tamron Objektiv Af 90/2,8 precis ett sådant som jag vill ha.

Nu inser jag att jag absolut måste ha ett sådant. Det blev givetvis en hel del foto ialla fall. Men tyvärr inget jag kan visa här för jag hade inte min kamera med.

Förresten så kan jag visa en bild som jag lagt in här innan, för just detta träd fanns kvar och ställde villigt upp för fotografering.
image249
Detta är min tolkning på trädet. Ser att jag hade kunnat trixa lite till med färgerna för att få fram lite mer "krispighet".
Nu ska jag kila till sängs.

Natti natti.
//Monica

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hejhej!

Låter som en trevlig tur :-)Nu har jag fått en ny kompis *fniss* QKs FIESTA alfabetet, vi är redan bästisar :-D

Imorgon så är det premiär på KiFs blogg för mig, denna veckan så är det "min" grupp som ska stå för inspirationen...är lite nervöst, tänk om man inte inspirerar ngn, får väl tänka som så att det kanske alltid roar ngn på ett eller annat sätt *hahahaha*

Nu ska jag hoppa i säng då vår lille "Prick" (Joel) fått vattkoppor och är mest vaken på nätterna :-(

Ha det BÄST!

Kram Ingela

2008-05-04 @ 23:34:07
URL: http://scrappeliscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0