Skorna testade!

Idag har vädrets makter varit fantastiska. Har varit ute och gått två långa runder.
I början så kände jag av vaden men efter tio minuter så kändes det OK igen.
Kände att jag idag egentligen hade kunnat gå ett helt maraton, men jag får nog ta det lite lungt för att vaden ska hinna att återhämta sig.

I morgon så är kl ställd på åtta för då ska jag ge mig ut och promenera en mil. Sedan ska jag åka till graven och lägga en blomma. Min far fyller år, tyvärr så finns han inte med oss längre.
Sedan har jag ju namnsdag också så jag får se hur jag ska fira det. Inte så mycket för det är ju inget som jag brukar fira.

Nu ska jag gå en liten tur till med hunden sedan ska jag fylla i stegtabellen.

//Monica

Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis på namnsdagen och lycka till med stegtabellen!

Kram!

2008-05-03 @ 22:25:55
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0