Gräsklippning och lite annat.

Blää sitter här inne och tittar på gräset som behöver en klippning till. Det är så tråkigt men men det måste ju göras. Så det är bara att ta tag i det och få det gjort. Vid dessa tillfälle känner man att man skulle haft en karl!!!

Var imorse ute och gick min dagliga morgonpromenad. Kan säga att det var varmt och att jag fick upp pulsen ganska bra. Har utökat min runda nu för jag känner att jag behöver mer motstånd.

Har jobbat i helgen vilket har varit en pina i denna värme. I morgon är jag ledig tack och lov då ska jag städa (kanske inte så skoj men det behövs) jag tror även att det blir en tur till Torup också. Det är så skönt att ströva omkring där ute. Känner att jag behöver komma ifrån och tänka lite. Då är Torup perfekt.

Nu ska jag gå ut och ta tag i gräsklippningen.

//Monica

Kommentarer
Postat av: Jakubjohanna

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2009-06-19 @ 10:06:40
URL: http://jakubjohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0