Scrapligans bidrag nr 2

Tänkte att jag skulle visa mitt bidrag nr 2 i Scrapliegen som jag är med i det norska forumet.
Känner att detta är rätt för mig jag får lite "press" på mig att skapa. Konstigt att inte något svenskt forum tagit upp detta. Inom stämpling så har ju stämpelsnack haft detta och det slog ut så väl.
Jaja, hoppas att det kommer i de svenska också så småningom.
Här kommer mitt bidrag 2.
image485

Här skulle man följa en skiss och att man skulle tags med på LO:n.

Sedan tänkte jag att jag skulle visa en LO som jag också gjort nu i helgen.
image488
Denna gjorde jag hemma hos min vännina Erika. Denna utgick jag från en skiss inne på Scrappiz cybercrop men som alltid när jag sitter med skisser så blev det ju inspiration och inte likt skissen alls.
Testade att stämpla lite också på LO:n.
Papper från American craft och ???.


Tack för titten
Monica

Kommentarer
Postat av: Erika

Dessa foto på fickflippen är fantastiska o så härligt när du tar upp det oranga, fantastiskt. När det gäller Bohol så hade jag gärna varit på den stranden i stället för kalla Sverige, brr

2008-03-23 @ 11:06:26
Postat av: Mia

Så fina båda två men skateboardlayouten är störtcool!!

Kram!

2008-03-23 @ 19:46:18
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0