Nu har det varit tyst här länge nog.

Som rubriken lyder så har jag haft fullt upp med både det ena och det andra.
Men i alla fall så lägger jag upp de två näst sista bidragen i scrapstaffeten här nu. Sedan är det bara 8:an kvar.

Jag kommer inte att ligga på latsidan vad gäller scrapping iheller framöver. Jag har anmält mig till Scrapligen i det Norska forumet som jag är med i. Detta går ut på att vi är lag om 10 st  som alla 10 ska göra en utmaning som alla i gruppen ska göra. Det blir en utmaning i veckan.
Sedan ska man rösta först inom gruppen vilket bidrag/vecka som ska gå vidare och tävla mot de andra grupperna.

Tycker detta är ett suveränt sätt att få gjort en hel del LO och att få lära känna en massa nya scrapvänner.

Här kommer då mitt bidrag i staffeten oppgave 6.
image475
Papper från Three bugs in a rug även stickers kommer därifrån.
Rubons från MM. Lace har jag köpt hos Apidae likaså knapparna.

Här kommer oppgave 7.
image476
Papper från Foofalafoof???? m.m.
Band, blommor och chipboard.

Tack för titten.
Monica

Kommentarer
Postat av: Mia

Härliga djur-layouter! Lycka till i scrapligan också!

Kram!

2008-03-03 @ 22:37:57
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Yvonne

Urfina layouter! Önskar dig lycka till i ligan!

2008-03-03 @ 23:37:55
URL: http://www.yvonnescrappar.blogspot.com
Postat av: Johnnymerete

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2008-10-09 @ 12:14:15
URL: http://johnnymerete.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0