Lite bilder.

Känner att min motivation inte varit på topp just nu så jag lägger in lite bilder här i bloggen under den närmaste tiden.
Har lite mycket annat att tänka på för tillfället.

Var ute och fotograferade med en vän och fick då se dessa sötisar.
Visst är de underbara. Tycker bilden är lite "trollsk".


Ser ni gubben som flinar i stammen?


Trädsvamp som jag tyckte var så vacker.


Ok detta är inte skogen utan stranden. Försökte att få fram lite "gnister" men det var lättare sagt än gjort.
Inser att jag behöver ett macro och en zoom för att täcka mina behov. Pengarna bara rinner iväg.

Tack för titten

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilka läckra foton! Avundsjuk på dig vad gäller att bo så nära havet! =)



Kram!

2008-06-09 @ 09:59:10
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0