Tack och en award!

Fick ett paket från posten med en massa godsaker från Ingela. Så mycket användbart ska sätta tänderna i detta och skapa lite imorgon.

Så nu kommer jag att lotta ut ett kuvert med en massa roligt till någon som skriver en kommentar i detta inlägget. Ni har fram till den 3 april på er.


Jag har fått en award från en jätteduktig scrappare och nyvunnen vän från Norge, Lena heter hon ta en tur in till hennes blogg och njut.




Awarded parties must nominate five people who have not received the award.The blogs that receive the award must serve some purpose. Awarded parties must post the award banner on their site. The banner must remain linked to the above linked site.



Jag vill ge denna award till dessa fem:

Erika En duktig scrappare, kortmakare och en sann vän.

Ingela En inbiten scrappare som nu också börjat göra kort, grymt duktig.

Annica Denna tjej är kortmakare och på hennes sida hittar man alltid något nytt. Scrappar i 6x6 format och får till det fantastiskt bra.

Eva En kortmakere som gör otroligt fina kort. Bara titta in och njut.

Jenny En fantastiskt duktig scrappare och fotograf. Här hittar jag alltid inspiration till min scrapping.

Tack för all inspiration ni ger mig tjejer.

//Monica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0