Lite inköp och ett kort.

Jag var som sagt på mässan i Helsingborg i helgen. Åkte dit med vänner för att shoppa.
Kan säga att jag lägger inte upp allt som jag köpt.
Massor utav papper från Sassafraslass och lace.
Thickers blev det också en del.
Här kommer lite på något jag köpte, titta inte på mitt underlägg det är inte så fräscht.
 
Stämplar från kortmakaren, easer och magnolia.

I morse kommer min dotter och säger att jag behöver ett kort till en vännina som fyller år.!!!!!!!
Snacka om att jag fick panik ska iväg till jobb och kände att jag hade massor utav annat och pyssla med.
Men men ett kort blev det i alla fall.
image502
Mina söta Suger Nellie stämplar har ju kommit och jag var tvungen att testa.
Tappade givetvis chalkdynan så jag fick försöka att skugga lite.

Tack för titten.
//Monica

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilket underbart läckert kort! Såna där stämplar väcker verkligen ha-begäret till liv! Lycka till med VV!

Kram!

2008-04-08 @ 16:06:58
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Torsteinoline

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2009-03-06 @ 09:22:04
URL: http://torsteinoline.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0