Dagens foto........

Idag var det så fint väder och jag ska inte iväg och jobba förrän kl 16, så jag tänkte att då går jag ut i trädgården och sätter igång med vårröjning. Vilket min "gubbe" inte befattar sig med så det är bara att ta tag själv.
Denna här stubben har jag jobbat med en stund nu och jaaaa jag har inget järnspett så det fick bli spaden.
image506
Phuuu!!!!

Mitt i allt får min hund ett riktigt "frispel" och rusar som en galning över trädgården.
Här kommer han.
image507
Kolla in minen! Han ser helt tokig ut. Hihihi.

image508
Jaja vad säger man?
Kaffepaus och världens humla kommer på besök, givetvis så åker kameran fram igen. När jag väl fotograferar denna så vips flyger han sin väg.
image509

Tack för titten.

//Monica

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej i vårsolen!

Rena träningspasset att hålla på med den stubben ju :-)
Ser ut som Pompe fått vårkänslor eller så tränar han inför Vår-ruset *fniss*

Ha det gott!

Kram Ingela

2008-04-15 @ 14:33:25
URL: http://scrappeliscrap.blogg.se
Postat av: Mia

Vilka härliga foton! Den där humlan fick mig att längta ännu mer efter sol och värme. =)

Kram!

2008-04-15 @ 21:16:23
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: MarieG

Vilket fint foto på humlan! Ser att du lärt ig kameran*ler

2008-04-19 @ 18:14:46
Postat av: Asgeiraida

Merci for all the wonderful writings

2010-02-02 @ 08:58:52
URL: http://asgeiraida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0