2 kort som blev till på träffen.

Här kommer 2 st kort som blev till på träffen i lördags.
Inte helt nöjd men i alla fall så får de duga.
Detta kort kommer min dotter att få när hon fyller år.
image379 
Framsida
image380
Baksidan.
Skanner vill som vanligt inte skanna "bulliga kort". Stämplarna har jag lånat utav min stämpel kompis Annica.
De kommer från Inky Wings.
Kortet är gjort efter skissen på Scraproom.

Här kommer ett julkort, kan ju inte låta bli att göra sådana också.  Golden Ornament 
image381
Stämplar Whipper snapper.







Kommentarer
Postat av: Lisbet

Hej hallo?
Sitter här och småfryser men har nu fixat mig lite hett te. Samlar lite inspiration av dina alster medans jag får lite värme i kroppen.
Ha en skön dag

2007-09-24 @ 10:16:54
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com
Postat av: Mia

Jag håller med dig....superkul att göra julkort trots att vi bara är i september! Så fina de är!!
Kram Mia

2007-09-25 @ 19:13:36
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0