Här är ett kort som jag gjort innan.

Detta kortet har jag gjort till Easer. Vi är en grupp (söndagsgruppen) som träffas 1 söndag i månaden och stämplar och scrappar. De sista gångerna har vi haft lååååååååååååååånga träffar.
Jag kan ju inte säga att jag får så mycket gjort på dessa träffar det blir mest en massa prat (om plugget och pop och bio såklart, kom att tänka på Gyllene tiders hit 19......något)
Vi har då en stämpel som vi alla ska göra något utav och det är ju en riktig utmaning ibland.

Här kommer i alla fall det jag bidrog med.
104782-44
Ni ser att jag testat mina nya swirls också!!!

Kommentarer
Postat av: Bastianalbertine

Very nice site. Well laid out.

2009-03-27 @ 08:37:55
URL: http://bastianalbertine.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0