Inget nytt idag

Som rubriken lyder så har jag inte något nytt att visa idag men jag har i alla fall en del kort som kommer att komma in här i bloggen under veckan.
Nåja jag kan kanske visa ett MYCKET enkelt kort som blev gjort på vår pysselträff.


Fattar ni jag har embossat och det var inte igår.
Stämplar från Inkido.
Kortet tog max 5 min att göra.
Bra när man behöver snabbt får till något.

Sedan har jag varit inne på en sida och hittat världens generösaste blogg candy.
HÄR
Titta här vad fint. Debbie heter hon och håller till på denna sida.


Tack för idag.

Kommentarer
Postat av: Mia

Ett enkelt och SÅ stilfullt kort! Vackert som tusan!



Kram!

2008-11-26 @ 13:28:33
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0