Barnfri!!

Första barnfria helgen på jag vet inte hur länge. Vad gör man då???? Kan ni tänka er att jag JOBBAR!
Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Kände ju för att gå ut och göra något kul.
Har i alla fall varit hemma hos en vän nu på dagen och snackat.
Men det hjälper ju inte jag är ju barnfri, fattar ni och så jobbar jag.
Kan undra hur många månader till detta kommer att inträffa när jag är ledig en hel helg själv igen.

Nåja inget att gräma sig över utan bara se det som så att jag jobbar och tjänar pengar i stället för att spendera pengar på en massa onyttiga saker.

Nu ska jag iväg till jobb så vi sar så.

Kommentarer
Postat av: Eva F

Men nästa helg du då blir det riktigt riktigt kul eller hur? Då har vi träff hos dig ju :-)))
Kram Eva

2008-05-24 @ 18:58:17
URL: http://evafre.blogg.se/
Postat av: MarieG

Men såå typiskt! Fast du jobbar kanske inte riktigt hela tiden - något kan du säkert hitta på!
Ha det bra Monica!
/MarieG

2008-05-27 @ 06:22:53
Postat av: Ejris

hoppar in o ger en lite försommar kram=)

2008-05-27 @ 12:04:06
URL: http://ejris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0