Vi är inte vänner än!!

Min kamera och jag alltså.
Var ute igen och testade lite. Vädret är ju absolut inte det bästa men man måste ju testa.
Styrde bilen ner igen till Höllviken och Fredshög.
Inte klokt vad man utsätter sig för bara för att lära sig kameran. Jaja det är ju kul i alla fall. Men den där rätta bilden låter vänta på sig. Men den ska nog komma så småningom.
image462
Hörde "honk, honk" från ovan och lyckades fånga några svanar i flykt. Denna bild har jag dock beskurit lite för att få fram svanarna lite tydligare. Blev faktiskt hyfsat nöjd med den. Till och med skärpan är okej med tanke på att det var bara att "kasta" upp kameran och trycka. Sedan blev det lite andra bilder som jag knäppte av när jag ändå gick där nere och tittade.
Som sagt vädert var inte det bästa.
image463
Måste visa denna stor också för denna tycker jag också om .
Jag blev nog lite nöjd i alla fall.


   

 

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag tycker fotona är hur bra som helst! Riktigt läckra..... Ser fram emot fler.

Kram!

2008-01-29 @ 18:24:38
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Ingela

Åååå vad mysigt att bara ge sig ut så *avis* Är lite avis på din fina kamera med...du kanske skulle komma och testa den på vår ena häst som är till salu.....Min kamera suger duktigt när det gäller hästar, fattar inte hur jag ska ställa in den.

Ha det bäst, snart så ses vi...lääängtar till lördag :-)

Kramelikram Ingela

2008-01-29 @ 20:17:12
URL: http://scrappeliscrap.blogg.se
Postat av: Hönan

Underbara foton Monica!
Kramis A-L

2008-02-02 @ 00:19:48
URL: http://www.scraphonan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0