Utmanad

Av min stämplande vän Eva har jag fått denna utamaning.

Länka till den som utmanat dig.

Berätta sju sanningar om dig själv.
Utmana sju stycken i slutet av ditt inlägg.
Lämna ett meddelande till den du utmanat

Ska försöka.

1. Jag är en riktig bokslukare, läser en hel del böcker om året.
2. Jag bara hatar vinterhalvåret med de mörka dagarna.

3. Jag hatar att förlora i spel.

4. Är känslig jag kan till och med gråta när jag ser rapport.
5. Jag har oftast tusen järn i elden och tar på mig för mycket alltid.
6. Jag borde träna 3 ggr i veckan. (hade jag gjort det så hade jag inte sätt ut som jag gör nu)
7. Jag är chipsoman. Så håll i era påsar när jag kommer.:o)

Alla som jag vill utmana är redan tagna så tyvärr kommer jag inte på fler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0