Lite nytt att visa.

Jag har lite nytt att visa.
Några LO som jag gjort på kort från min Phillipinerna resa ifjol.
image448
Lite blänk i fotona men jag orkar inte trixa till det nu. Stranden tidigt, tidigt på morgonen. Tror kl var 04.00.
Det var så att jag hade varit uppe hela natten och inte kommit till sängs än. Drinking Red Wine 

Här kommer en till.
image449
Också massor med blänk i fotona. Jaja man kan inte få allt.
Jag har en hel del LO till som jag inte kan visa här än, men de kommer upp så småningom.








Kommentarer
Postat av: Mia

Underbara! Gissa om jag börjar längta till Kroatien i sommar nu? =)

Kram!

2008-01-26 @ 10:16:20
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Marcusrebekka

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2010-02-05 @ 13:46:38
URL: http://marcusrebekka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0