Skissecupen 2008

Här kommer mitt bidrag som jag gjort till skisscuppen.
Denna blev jag väldigt nöjd med. Fick äntligen användt mitt blixtlås som jag haft i liggande i 2 år nu.
Papper från Junkitz, blommor och utstansat med QK, band och glitterlim.
image467

Här kommer en till som jag skulle lägga upp men jag belv allt annat än nöjd med den. Tyckte skissen var svår och passade inte mig riktigt.
Men här kommer den i alla fall.
image468
Ser att färgerna inte ser helt rätt ut på bilden. De stämmer bättre IRL.

Tack för titten.
//Monica

Kommentarer
Postat av: Mia

Din dragkedje-LO är störtläcker! Vilken kreativitet. Nu blir jag sugen på att testa!

Kram!

2008-02-17 @ 19:08:50
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Ila

Your layouts are Gorgeous!! I love all of them..makes me want to start scrapbooking too.

2008-02-19 @ 09:11:32
URL: http://artfullyila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0