Viktbloggen stängs!

Jag har nu beslutat att stänga min viktblogg eftersom det inte fungerat så bra fram till nu.
Så mina uppdateringar kommer att hamna här inne i stället.
Har som sagt börjat att jobba och kommit in i en bättre fas i livet.
Mycket håller på att ske och jag känner mig mer tillfreds med livet nu och då vet jag också att det kommer att fungera bättre med viktnedgång.
Jag har i alla fall gått ner 1,5 kilo på en vecka nu och känner att nu är jag på G.
Jag gör som min vän Joggemia och äter 1 portion med mycket grönsaker och sedan rör jag på mig mer.
Detta har jag ju vetat om innan med då det varit väldigt mycket som hänt i mitt liv har jag inte kunnat ta tag i det ordentligt förrän nu.
Tack för alla kommentarer i min viktblogg de har hjälpt mig att ta tag i vikten igen.

Kram Monica

Kommentarer
Postat av: Mia

Bra jobbat, Monica! Skönt att du känner att du är på G! =) Visst är det precis som du säger...man har ju alltid vetat hur man ska äta och att man ska röra sig mer, men är man inte totalt motiverad så blir det bara pannkaka av alltihop! Lycka till!

Kram!

2008-04-04 @ 18:40:49
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0