Cybercrop på Scraproom.

Idag har jag suttit och pysslat mest hela dagen.
En sväng till revisorn har jag också hunnit med. Men pysslat det har jag. Här kommer lite
image369
Denna gick ut på att journaling skulle vara i centrum.
Papper från Jenni bowlin och QK blossom. Stämplat med foamstamp och magnetic stamps.

image370
Denna var  en "lifting".
Papper från MM, blommor, band, kork, tygbokstäver och "bling"

image373
Denna så skulle man använda overlays.
Den kommer från Karen foster.

image374
Skissutmaning.
Papper Basic grey.
Band, metall, biljett och liquid pearl.

image375
Färgutmaning. Ser att färgerna är INTE alls som de ska.
Papper DaisyD, Scrapworks och bazzill.
Massor utav dekorationer som jag hade i lådan.
Nu är jag helt slut efter en hel dags pysslande.

Kommentarer
Postat av: Erika

wow, denna var riktgt snygg, gillar färgerna

2008-01-19 @ 06:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0