Utmärkelse!!

TACK LISBET FÖR DEN HÄR UTMÄRKELSEN - jag blev så glad och rörd.  
Jag sänder den här vidare till 10 personer.



Jag vill skickar utmärkelsen vidare till dessa personer, onämnd ordning:

EVA 
ERIKA 
MARIE
MARIA 
LOTTA
MIA
MISAN
MARIEG
ANNICA 
MARIA

Dessa personer är väl värda denna utmärkelse. Här hos de hämtar jag bla inspiration hos.
Alltid lika glad när jag besöker deras bloggar och får se något nytt. Dessa "goooa" vänner ligger på min dagliga bloggrunda, ni är värda denna utmärkelser tjejer.
Kram på er.

Givetvis så skulle jag vilja nominera många fler då jag tycker att alla är duktiga och inspirera en på något sätt.
Så jag passar på att skicka en "cyber" utmärkelse till er också  Flower .






Kommentarer
Postat av: Mia

Tack Monica! Du är goooo du också!

Kram Mia

2007-10-31 @ 13:44:49
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Marie

Tack Monica!

Du förtjänar en tillbaka också!
*kram*

2007-11-01 @ 18:59:41
URL: http://maraij.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0