Nu lossnade det lite igen.

Som ni märkt så har jag inte uppdaterat bloggen på ett tag.
Har som sagt inte haft tid och ork till det.
Men så idag så satte jag mig vid bordet för att titta igenom lite papper och "pryttlar" som jag samlat på mig.
 Då kom med en gång lusten tillbaka och jag var bara tvungen att skapa lite.
Layouten har jag skannat men min kort ligger på tork och är inte riktigt klara för skanning än.

Men här kommer i alla fall min LO som jag gjorde.
image389
Papper från Chatterbox som jag hittade i mina gömor. Lite andra saker som jag hade liggande.
Äntligen kom de till användning.

Kommentarer
Postat av: Lisbet

Här har veckan gått i blixtrande fart. Ibland tycker jag att det är synd för jag hinner liksom inte med. Jag skulle vilja känna in och njuta av varje stund men då kanske tiden går jättelångsamt. I alla fall så njuter jag av den här stunden när jag är ute och tittar på din sida.

2007-10-25 @ 10:46:02
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Snygg Lo.
Trevlig helg

Kram Eva

2007-10-26 @ 08:50:27
URL: http://www.evalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0