Nu drar stämpelstaffeten igång.

Ujujuj, nu så drar då äntligen stämpelstaffeten igång. Jag är taggad upp till tänderna och känner att detta ska bli så jä..... kul.
Just nu så håller vi på att samla ihop lagen och ska bilda namn m.m.

Annars så har jag fixat till ett litet julkort idag (eller rättare sagt 2 st) laddar bara upp det ena då det andra nästan är likadant. Kände att ja ville testa en annorlunda färg så här blev det.

image397
Hoppsan jag ser att jag glömt måla repet och vantarna!!!!
Papper från Anna Griffin, stämpel från Magnolia och snöflingorna kommer från min Revolutiondies.

Kommentarer
Postat av: marieg

Ett underbart kort!!! Snöflingorna måste jag bara köpa tror jag.. underbara! Tack för utmärkelsen! Alltid lika kul! Idag har jag haft huvudvärk hela dagen, men ska ta ett par alvedon o sova en stund så kanske jag orkar träna sen ikväll.....kanske!

2007-10-31 @ 17:04:55
Postat av: Maria S

Wow wow wow vilka superläckra snöflingor!!! Vad är det för ena?!?!?! *VILL HAAAAA* Jag är ju totalt snöflinge-addicted.... ;-) Sååå läckra!!!
Dina kort är också helt underbara!!!
Kram Maria S

2007-11-23 @ 19:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0