Det händer inte så mycket här.

Jag sitter hemma och tar det rätt så lungt. Har tillverkat några kort och målat MASSOR uppstämplade motiv som vid tillfälle ska monteras och bli till julkort.
Här kommer vad jag pysslade med igår.
image393
Detta kort gjorde jag till min son som hade namnsdag igår.
Var tvungen att testa mina nya stämplar från Mandy.
Papper från Junkitz och metaldekorationer (som skannern inte gillar).

image394

image395
Två halloween kort som jag knåpat med. Har även lekt med foamstamps.
Stämplar från Penny black (tror jag).
Stickers från min shop .

Kommentarer
Postat av: Mia

Wow, vilka läckra kort du gjort! Jag var inne och kollade på Mandys stämplar.....säger bara VILL HA!! Var det krångligt att beställa? Dyr frakt? Tog det lång tid? Hur betalade du?

Kram Mia

2007-10-30 @ 08:00:23
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Lisbet

Jag har gett dig en utmärkelse i min blogg som säger hur mycket jag uppskattar att titta in på din blogg och njuta av alla dina alster samt dig som person. Tack för att du finns.

2007-10-31 @ 07:38:18
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0