Stämpelsnacks utmaning 3

Här kommer mitt bidrag i staffeten.
Det hamnade i final, men vann inte.
I vilket fall som helst så är jag jätte glad ändå att det kom så långt.

image404
Jag hade gem i denna utmaning. Man skulle ha minst 5 st.
Penny black stämpeln fick jobba.
Skissen vände jag på.

Sedan har jag varit med i en tävling på Stämpelgården också.
Kom på när det var 40 minuter kvar att jag skulle göra den också.
Hade suttit med mitt bidrag till Stämpelstaffeten och det drog ut på tiden, så 40 minuter för ett kort är inte så illa. Dock så hant jag inte få till färgerna ordentligt men bidraget kom in 2 minuter innan 00.00. Phu!!
Ger mig inte på sådana snabba saker igen. Gud vad stressad jag blev.

image405

Hänglar stämplar. Distressfärg som knappt torkat.

Kommentarer
Postat av: Mia

Fina kort som vanligt! Mössen på översta kortet är ju bara för gulliga! Jag LOVAR att inte tänka på jobbet ikväll =)

Kram!

2007-11-14 @ 12:31:27
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: SusanneSj

Urtjusiga kort!
*kram*

2007-11-14 @ 17:43:16
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Marie

superfina kort du har gjort!

2007-11-14 @ 18:12:16
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: Hellen

Tjusiga kort!! Ditt var snyggast - borde ha vunnit - synd att vi inte fick rösta.

2007-11-14 @ 22:08:30
Postat av: Ila

Wow!! I can't understand a word on your blog...but all your creations are Totally Awesome. I love these Gorgeous cards and I love the snowmen cards..I'll be back.

2007-11-14 @ 23:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0