Nu till lite studentkort som jag gjort.

Dessa kort som kommer här vill jag tacka Linda Mhuren och Petra Paradises för ALL insperation.
Hade total torka på insperation så det blev att jag liftade rakt av.
image56
Stämplar från Magnolia. Färglagt med distresser och lite glitter lim i champangeglaset.

image57
Färglagt med twinklar (den lila färgen är inte så skarp), stansat med QK (paige) och punchar.

image58
Här har jag masakrerat en ljusmanschett och dekorerat med. QK (katie).

Ännu en gång så tycker inte min scanner om att scanna 3D, därav blir det färgskiftningar.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hujedamej så fina kort du gjort, Monica! Gillar särskilt mittenkortet.
Kram Mia

2007-05-31 @ 06:14:21
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0