Trött!!

Idag är jag helt slut efter en mycket givande och trevlig kväll igår. Jag hade kurs i scrapbooking igår här hemma. Måste säga att jag är imponerad utav dessa tjejers alster. För att vara nybörjare så var de sååå duktiga. Jag var mycket imponerad utav att se hur de kunde tolka en skiss helt efter eget huvud och inte göra som jag gjorde.
Första gången jag skulle tolka en skiss så blev den EXAKT som skissen och inte något annat.

Men dessa tjejer  lät fantasin flöda och kom fram till de mest otroliga LO jag sett för nybörjare.

Så dagen idag har jag tillbringat med att städa upp alla dessa små blå lappar som flyger runt i hela huset :o)
Så nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sätta mig och surfa runt lite.

Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0