Mina dies och alfabet.

Här kommer jag att lägga in alla mina QK dies och alfabet. Kan säga att det blir en hel del. Så ett riktigt mastodontjobb väntas.
För att inte överbelasta min blogg för mycket så kommer jag inte att lägga in alla på en gång. Skulle inte kunna det iheller för det tar evigheter.
     
              
    
                     
    

   

   

    

   

   

   

   

   

   

    

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

     

  

                       

Kommentarer
Postat av: Maria R

WOW! Du har en smärre förmögenhet i material!! Jag har börjat scrappa i våras/tidigt i sommras och har upptäckt att det går att lägga ner hur mycket tid och pengar som helst på detta!
Just nu önskar jag mig ett "Vixen-alfabet" men som sagt... pengar pengar....
Du gör jättefina grejer!!

2007-06-25 @ 08:49:52
Postat av: Sara - SaGam

OJ, vad många dies du har.wow- jag blir impad. använder du dom alla?

2007-07-05 @ 21:13:49
URL: http://www.sagam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0