Här kommer så den första student LO:n

Efter lite surfande på diverse sidor så har jag hitta lite insperation från ett gäng superduktiga tjejer.
Denna tjej som jag har liftat en aning heter Gabrielle, jag har tyvärr inte hennes blogg adress. Kan bara säga att hon är en fantastisk scrappare.
Min LO till min dotter blev dock mycket enklare än vad Gabrielle brukar göra.
Sedan som alltid så får man ju inte med hela bilden i skannern och det kan ju reta "gallfeber" på en.
Här kommer den i alla fall.
image204

Ramen runt hela LO:n är en clearstamp stämpel som jag hittade i mina gömmor.
Bling papper och papper från Dream streat paper som jag klippt i form utav en blomma.
Sedan har jag användt massor utav blommor och brads, lite rubons och stämpling.

Hmmm!!!! Gillar inte hur min skanner skär mina LO, ska se om jag kan rätta till det.

Kommentarer
Postat av: Marie K (majje)

Vilken fin, blommig LO (som alltid). Förresten vilken flott studentmössa. Vad står det på den?
Kram Marie

2007-06-27 @ 01:56:59
Postat av: Moncia O

Tack Marie, det står Sundsgymnasiet på ena sidan och Angelin Olsson på andra sidan.
Sedan så finns alla klassens namn på insidan utav mössan, vilket inte fanns på "min" tid.
Monica

2007-06-27 @ 10:48:16
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se/
Postat av: Mia

Superhärlig LO, Monica!!

2007-06-27 @ 17:45:08
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0