Mina receptswappar

Eftersom jag varit med i mängder med swappar så vill jag dela med mig lite utav en del recept som jag deltagit med.
   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

     
 
   

   

   

   

  

Här har vi då alla recept som jag deltagit med i olika swappar.
Kan säga att jag har MÄNGDER utav recept här hemma. Har också provat en hel del utav recepten som jag fått.
Man sitter på en guldgruva.

Tack till alla som varit med i swappar som jag varit med i, era recept tittar jag på lite då och då. Testar även en hel del när man sitter där och inte kommer på vad man ska ha till middag.

Kram på er alla.





Kommentarer
Postat av: Snorkfröken-Lindha

Åååh, läckert. Där var minsann några stycken som jag också är stolt ägare till efter att ha deltagit i samma swappar.

2007-07-22 @ 19:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0