Nämen!!!

Var inne och tittade på Helenes blogg och fick då se ett test som jag inte kunde hålla fingrarna ifrån.
Jag säger bara hmmm är det sådan jag är. Hihihi!!

Här är jag, fötterna på jorden.

Fötterna på jorden
Du är en realist, praktisk i din läggning och med båda fötterna på jorden. Men du är också noggrann och analystisk. Du vill se tydliga resultat av ditt arbete och skulle säkert trivas lika bra som sjöman som i jobbet som kirurg. Vad du väljer har att göra med hur lång tid du är beredd att studera.

Andra yrken där du troligen skulle komma till din rätt är:
Restaurangchef
Produktionsledare (reklam)
IT-tekniker
Regissör
Projektledare
Rörmokare
Snickare
Vägarbetare
Vaktmästare
Laboratorieassistent
Kemist
Bilmekaniker
Fastighetsskötare
Verkstadsarbetare
Dykare
Fiskare
Florist
Frisör
Tandläkare
Lokförare
Pilot
Elektriker
Montör

Jag säger bara ojojoj, inget av yrkena som jag är utbildad till.
Dock så är min man sjöman och min far var fiskare (fritid) och montör.
Nåja kul var det ialla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0