Utmanad

Vad kul, jag har blivit utmanad utav Maria A. Blev så förvånad när jag läste det inne på hennes sida.

Så då kommer mina svar här:

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv
1) Foto affär i Svedala
2) Fazer
3) Undersköterska, läkarsekreterare
4) Butiksinnehavare

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1) Dirty dancing
2) Ghost
3) Pretty woman
4) ??

Fyra städer jag har bott i
1) Svedala
2) Malmö
3) Vellinge
4)

Fyra TV-serier jag gärna ser:
1) 24 H
2) CSI
3) Desperate housewife
4) Lost

Fyra ställen jag vill åka till
1) Thailand
2) Safari (Kenya)
3) Australien
4) New Zeeland

Fyra webbsidor jag besöker dagligen
1) Scrapshopen
2) Scraproom
3) Pyssel.net
4) Scrappiz

Fyra favoriträtter
1) Won tun soppa
2) Köttbullar (egna)
3) Flamberad fläskfile
4) Varmrökt lax

Fyra ställen där jag trivs
1) Hemma
2) Torupsskogen
3) Stranden
4)

Fyra personer jag vill träffa
1) Min pappa dog 2004
2) Min mamma dog 2005
3) Min farfar ( vet inte vem det är)
4) Mina vänner

Fyra personer jag vill utmana att svara på enkäten
1) MarieG
2) Lilo
3) Helene
4) Muhren

Vilken kul grej. Hoppas att ni andra tjejer tittar in och hittar det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0